بازی The Evil Within 2

The Evil Within 2
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

The Evil Within 2The Evil Within 2The Evil Within 2The Evil Within 2The Evil Within 2The Evil Within 2

تریلر بازی

The Evil Within 2 یک بازی ترسناک بقا است که بر گیم‌پلی سینمایی و مکانیک‌های کاردستی تاکید دارد. این دومین عنوان از این سری توسط Tango Gameworks است.

بازی

بازی در نمای سوم شخص، “پشت شانه” تجربه می شود. یکی از جذابیت های اصلی این عنوان، طراحی بازی مولف توسط شینجی میکامی است که الهام بخش هر دو بازی این سری است.
سبک او ترکیبی از توطئه های پوچ گرایانه، محیط های تاریک و ترسناک مانند فیلم های ترسناک و تقریباً غایب پرش ها است. بازیکن باید نقشه های وسیع را در جستجوی سرنخ ها، کلکسیون ها و رویدادهای مرتبط با داستان جستجو کند. این بازی بسیار غیر خطی است و اجازه می دهد تا هر زمان که دوست داشت ماموریت های اجباری را انجام دهید. زمان بین ماموریت‌ها ممکن است صرف ساختن مواد از منابع موجود، تکمیل ماموریت‌های جانبی و توسعه توانایی‌های سباستین کاستلانوس – قهرمان داستان – شود. در مجموع پنج درخت مهارت وجود دارد که هر کدام مربوط به سبک بازی و ویژگی های فیزیکی هستند.

نقشه

این بازی داستان یک بیمارستان روانی جن زده را دنبال می‌کند که محل ساخت قسمت اول مجموعه بود. داستان حول محور مرگ احتمالی دختر پلیس و فرصت هایی است که او هنوز نمرده است. بیماری های روانی همسرش – میرا قهرمان داستان را در مسیر داستان همراهی می کند. این بازی دارای پایان‌های مختلفی نیست — مهم نیست که چگونه می‌خواهید خط داستانی را تغییر دهید، بر نتیجه پایان تأثیری نمی‌گذارد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “The Evil Within 2”
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop